18 stycznia 2014

TAG Co jest w mojej torebce?

Witajcie

Po przeczytaniu tej notki natchnęło mnie, aby samej zrobić wpis o zawartości mojej, jakże pięknej torebki. Mam nadzieję, że tego typu wpis Wam się spodoba.


No, więc zacznijmy od samej torebki.
Torebkę zamówiłam w Manukaturze MMS poprzez facebooka. 
Zapłaciłam za nią 150 złotych, ale uważam, że warto było, 
bo torebka jest naprawdę solidnie wykonana i do tego jedyna w swoim rodzaju.
Sami wybieramy materiał z jakiego ma być wykonana oraz podszewkę, która będzie w środku.
I wracając do tematu.
W środku mam wszytą smyczkę na klucze, które staram się mieć zawsze do niej przypięte.


Tak prezentuje się cała zawartość.


A teraz wyszczególnienia:

Portfel, 
aparat, 
telefon (rolę dwóch ostatnich grają ich etui)


Słuchawki do telefonu, 
mp3, 
pendrive,
modem mobilnego internetu (aktualnie w domu go nie używam, więc siedzi w torebce co by o nim nigdy nie zapomnieć)


Wszelakie smarowidła do ust i nie tylko (masło shea świetnie się sprawdza jako krem do rąk),
etui na pomadkę z lusterkiem (nosze je dla lusterka, bo moje ostatnie się stłukło),
pilniczki do paznokci jeden papierowy do piłowania, drugi metalowy, bo czasami trzeba coś rozkręcić, a śrubokrętu nie ma w pobliżu.


Chusteczki,
gumy do żucia,
cukierki,
tabletki Lokomotiv (mam chorobę lokomocyjną i czasami się przydają).


Spinka do włosów,
ulotki z Manufaktura MMS,
podpaska, jak nie dla mnie to dla potrzebującej koleżanki,
długopisy,
rękawiczki.



A Wy co nosicie w swoich torebkach?

7 komentarzy:

  1. zawartość prawie taka jak w mojej :D Ja nie lubię za dużo nosić w torebce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja jestem uboga bo mam gł klucze, telefon, portfel, chusteczki i pomadkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł z tą przyszytą smyczą, ja właśnie mam największy problem ze znalezieniem kluczy w torebce.
    A aparat to często Ci się przydaje? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł ze smyczą genialny, ale musiałabym przyszyć w każdej torebce ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama w życiu bym na to nie wpadła. Byłam trochę zaskoczona, że coś takiego jest w środku. Ale polubiłam ten gadżet. Teraz nie muszę grzebać w poszukiwaniu kluczy. Wystarczy, że będę szła ręką koło "ścianki" torebki, znajduję smyczkę i klucze już w ręku.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. Jest mi niezmiernie miło, że go zostawiasz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...