31 stycznia 2014

Maska na dobre samopoczucie Rival de Loop

Cześć

Dziś zapoznam Was z kolejną maską do twarzy. Tym razem będzie to maska na dobre samopoczucie. 
Rival de Loop Wohlfuhl Maske Erbeer & Vanille
Opakowanie jest dość duże. Cena niewielka. Jedna saszetka może wystarczyć nawet na 3 aplikacje. 
Konsystencja typowo kremowa, łatwo się rozprowadza.
Niestety ja jej nie zużyję. W kilka sekund po nałożeniu twarz zaczęła mnie piec i musiałam ją zmywać. Zmywanie wcale nie takie łatwe. Maska "trzyma się" skóry bardzo solidnie i mój żel do mycia twarzy ledwo sobie z nią poradził. Szkoda, że nie mogę napisać nic o jej działaniu.


Troszkę od producenta:

Skład:
Aqua, Glycerin, Decyl Oleate, Dicaprylyl Carbonate, Glyceryl Stearate Citrate, Glyceryl Stearate, Butyrospermum Parkii Butter, Cetearyl Alcohol, Prunus Amygdalus, Dulcis Oil, Zea Mays Germ Oil, Tocopheryl Acetate, Phenoxyethanol, Panthenol, Dimethicone, Propylene Glycol, Carbomer, Xanthan Gum, Ethylhexylglycerin, Parfum, Fragaria Vesca Fruit Extract, Sodium Hydroxide, Disodium EDTA, Vanilla Planifolia Fruit Extract, Lecithin, Ascorbyl Palmitate, Benzyl Benzoate, Benzyl Alcohol, Potassium Sorbate, Pantolactone, Glyceryl Oleate, Sodium Benzoate, Citric Acid, Benzyl Cinnamate, CI 16035, CI 15510, CI 42090


A Wy miałyście kontakt z tą maską?
Jak się u Was sprawdziła?
Jak myślicie co mogło wywołać pieczenie?

3 komentarze:

  1. Ostatnio miałam to z Balea, twarz mnie piekła, ale chyba Ci już o tym pisałam.
    Nie lubię zmywać masek.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie używam maseczek bo męczy mnie to nakładanie, czekanie, zmywanie..

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam tej firmy mleko i miód i tez delikatnie mnie piekła na poczatku ale potem przestała.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Jest mi niezmiernie miło, że go zostawiasz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...