22 stycznia 2014

Organique Spicy Bath Foam czyli kąpiel o zapachu korzennej coli

Witajcie!

Dziś przedstawiam Wam płyn do kąpieli, który już przy pierwszym użyciu stał się moim ulubieńcem ze względu na zapach. Ale czy pod innymi względami też się sprawdził?
Organique Spicy Bath Foam



Dostałam go w październikowym ShinyBox.
Zapach od razu przypadł mi go gustu. Przypomina trochę korzenną colę.
 Konsystencja rzadsza niż zwykłe płyny do kąpieli, ale nie przeszkadzało to w używaniu.
Pienił się słabo, przy nim o kąpieli z pianą mogłam zapomnieć.


Dla mnie płyn do kąpieli ma przede wszystkim myć. Nawilżenie to "efekt uboczny".
Jednak skoro ktoś mi coś obiecuję to lubię gdy te obietnice spełnia.
Tu niestety, ale się zawiodłam. Żadnego nawilżenia nie czułam.
Płyn dodatkowo zostawiał uczucie nieumytej skóry.


Cieszę się, że mogłam go wypróbować, ale na pewno nie kupię go w przyszłości. Sam zapach nie jest aż tak dużym plusem aby na 150 ml płynu wydać 22 zł.

Skład: Water, Sodium Cocoamphoacetate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Hydrolyzed Rice Protein, Glycine Soja Protein, Superoxide Dismutase, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Xanthan Gum, Sodium Hydroxide, Citric Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum, Coumarin, Cinnamyl, Alcohol, Citronellol, Benzyl Benzoate, Geraniol, Eugenol, Cinnmal, Citral, Linalool, Limonene, Cramel.


Miałyście ten płyn kąpieli?
Jakich płynów Wy używacie? 

1 komentarz:

  1. Rzeczywiście nie warto kupować go za taką cenę wyłącznie dla zapachu.

    A szkoda. ;-)

    Niech producent żałuje ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Jest mi niezmiernie miło, że go zostawiasz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...