13 października 2013

Zmalowane melodie tydzień 3. Zamigotał świat tysiącem barw


Dziś krótka notka. Wrzucam zdjęcia kolejnego mani na Zmalowane melodie.
W tym tygodniu piosenka przewodnia to "Zamigotał świat".
Do jego zrobienia użyłam lakierów:
Paloma odżywka odbudowująca z keratyną
Softer nr 19 (barbie róż)
Lemax Mini Max bez numerka (pastelowy róż)
Softer nr 9 (brokacik)

W założeniu brokat miał być na każdym paznokciu, ale stwierdziłam, że Barbie róż sam w sobie jest mocny i nie trzeba mu dodatkowych upiększeń.








A co Wy sądzicie o tak odważnych kolorach jak ten Softer? 
Lubicie je czy raczej unikacie?

6 komentarzy:

  1. Widzę że paznokietki już Ci niesamowicie odrosły;) Bardzo ładnie się prezentują z tym manicure;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Faktycznie trochę odrosły, ale i tak muszę je coraz skracać, bo w pracy strasznie mi się rozdwajają.

      Usuń
  2. Fajne kolorki :)
    Lubie odważne kolory, ale w lato. W jesień/zimę wybieram zdecydowanie ciemniejsze odcienie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się te środkowe, choć nie powiem, że całość wspólgra swietnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Jest mi niezmiernie miło, że go zostawiasz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...