6 października 2013

Oprócz błękitnego nieba...

Dziś kolejne mani na Zmalowane melodie. Tym razem tematem przewodnim była piosenka Golden Life Oprócz błękitnego nieba (jedna z moich ulubionych). W tym tygodniu nie miałam zbyt wiele czasu, do tego w ten weekend miałam zjazd i trzymali mnie na uczelni do 18. Niestety przez ten fakt zdjęcia ucierpiały. Robiłam je wieczorem przy sztucznym świetle, kompaktem mojego A. Jakość zdjęć słaba, ale kolor lakieru prawie nie odbiega od tego realnego. No, ale nie przedłużam. 
Lakiery jakich użyłam to 
Odżywka Paloma
Lemax bez numerka
Softer brokatowy top (który na zdjęciach jest mało widoczny ;( )







8 komentarzy:

  1. Jaki piękny ten błękit <3 A z doświadczenia wiem, że ciężko znaleźć ładny lakier w tym kolorze- zazwyczaj na paznokciu wychodzi to takie nijakie, a tu jest naprawdę ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak. Kolor na paznokciu wygląda cudnie. Chociaż w buteleczce nie był taki. Nawet dziewczynom na roku się spodobał.

      Usuń
  2. piękny odcień błękitu! podoba mi się to wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor jest baardzo ładny;)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudny odcień błękitu:) w ogóle fajna akcja;)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Tylko błękit wciąga nas..." :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Jest mi niezmiernie miło, że go zostawiasz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...