26 października 2013

Szampon bez SLES

Już jakiś czas temu kupiłam szampon bez SLES.
Niestety w tym przypadku okazało się, że ten szampon nie jest dla mnie.
Zaraz po pierwszym użyciu poszedł w ludzi i dlatego nie mam więcej zdjęć.
A teraz trochę o nim.

Producent: LeSan
Pełna nazwa: Papilio Hair Cute Soft & Delicate
Pojemność: 250ml
Cena: 9,90 na stronie producenta ja kupiłam za 8,30


Co mówi producent widać na zdjęciu. A jak jest naprawdę?
Dla mnie szampon już podczas pierwszego użycia wywołał silną reakcję alergiczną. Zanim go na dobre rozprowadziłam musiałam go zmywać. Skalp swędział mnie jakby biegało po nim stado mrówek. 
Pachnie jak szampon dla mężczyzn, pomimo iż na opakowaniu nie jest nigdzie wspomniane dla jakiej płci jest dedykowany. Pienić się nie chciał (ale to chyba nie jest jego wada). Z umyciem moich kudłów po pracy też by sobie nie poradził (to moje domysły).


Analizę składu sobie odpuszczam. Jaki jest każdy widzi. Nie polecam dla osób o skórze wrażliwej i skłonnej do alergii. Ja go zdecydowanie więcej nie kupię.

1 komentarz:

  1. No to się nie dziwię, że poleciał w inne ręce... Wszelkim reakcjom alergicznym mówię "nie"

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Jest mi niezmiernie miło, że go zostawiasz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...