20 października 2013

Posiłki z Avonu

Witajcie.
Wczoraj odebrałam swoje zamówienie z Avon.
Trochę byłam zasmucona, bo nie dostałam wszystkiego co chciałam.
Nieprzyszła do mnie maska w żelu do twarzy.
Za to wszystko inne przyszło bez problemu.

Odżywcza kuracja z marokańskim olejkiem arganowym

Maseczka do włosów `Woskownica czerwona i jogurt`

Nawilżający krem do twarzy Brzoskwinia i Kwiat bawełny

Solutions, 3 w 1, Peeling, Maseczka, Krem myjący



Macie coś w swoich kolekcjach? Używaliście czegoś?

9 komentarzy:

  1. o Marrocan Argan Oil mialam wczoraj napisac hehehehe :D mam i uzywam

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tej serii Solutions mialam tego koloru pianke do twarzy, nawet fajna, krem na dzien przyjemny nie zapycha, a przede mna testowanie żelu-kremu na noc :D

    OdpowiedzUsuń
  3. avon ma zawsze takie fajne opakowania, ale niestety ich kosmetyki w większości mi nie odpowiadają :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak. Kosmetyki Avonu potrafią uczulać nawet mnie. Dlatego trochę się bałam zamawiając je. Na szczęście 3 z nich już wypróbowałam. Jutro robię podejście do solutions. Mam nadzieję, że nie będzie przeciwko mnie.

      Usuń
  4. Dawno nic nie zamawiałam z Avonu, chyba się musze na coś pokusić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tych kosmetyków, z Avonu i Oriflame najczęściej zamawiam perfumy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię kosmetyki Avon z serii Naturals ;) Pozostałe serie zazwyczaj mnie uczulają :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Jest mi niezmiernie miło, że go zostawiasz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...