21 sierpnia 2013

Zielone impresje

Nowe mani. Byłam mocno wkurzona, bo wczoraj kupiłam dwa lakiery i oba bąbliły. 
Ze zdenerwowania wzięłam jeden ze starych lakierów w moim ulubionym kolorze. 
I żeby nie było tak nudno to dorzuciłam piórka z GR, które mnie zaskoczyły.
 To co mam na paznokciu to jedno zamoczenie pędzelka, 
a przecież jest ich tych drobinek całkiem sporo.
Użyte lakiery
Odżywka Lovely Nail Growth
Zielony Vollare City nr 321
Piórka Golden Rose Impression nr. 18



A to te nowości, które mnie tak denerwowały.
Od lewej
GR Impression nr. 18 (na zdjęciach wyżej)
Lovely Gloss like gel nr. 332
Pierre Rene Hot Sand nr. 259
Wysuszacz Essence express dry drops

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz. Jest mi niezmiernie miło, że go zostawiasz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...