21 sierpnia 2013

Szary piasek Ados

Nowy lakier. Piasek. Nie jestem do nich jakoś przekonana, ale kupiłam go z przekory.
Myślałam, że jak zobaczę go u siebie na pazurkach to mi się spodoba.
No, ale póki co. Ani mnie ziębi, ani grzeje.
Brakuje mi jakiegoś blasku czy czegoś takiego.
Lakier to Ados Texture effect 03.
Nakłada się go bardzo przyjemnie. Nie zalewa skórek, nie rozmazuje się. 
Wysycha szybko. Kryje dobrze po dwóch warstwach.









EDIT:
Pisałam, że czegoś mi w tym lakierze brakuje.
Znalazłam to coś w Rossmannie.
Miss Sporty Metal Flip 020
Pomalowałam nim kciuka i serdeczny.
Teraz mani podoba mi się bardziej.
Oto efekty:





9 komentarzy:

  1. Oj podoba się :D ja czekam na piasek z PAESE czerwony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cenowo też jest przystępny. Kosztował mnie 8zł. Ja póki co nie przekonałam się do piasków. Może żebym jakiś bardziej błyszczący miała.

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi tam się podoba;) Sama poluję na piasek, tylko jeszcze nie wiem jaki kolor;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam jednak wole starą wersję :D ale wiadomo, co kto lubi - o gustach sie nie dyskutuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie podoba się w wersji "normalnej" :D Gdzie można kupić to cudo?;)
    Obserwuję i zapraszam w wolnej chwili do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wyglądają Twoje paznokcie na tych zdjęciach. Bardziej Ci pasują niż obecny kwadratowy kształt. To tylko moja drobna opinia;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jest świetny! uwielbiam szarości na paznokciach, ale takiego piaskowego jeszcze nie miałam;)
    ps. jeśli masz ochotę, to zapraszam na rozdanie;)
    http://bluszcz89.blogspot.com/2013/08/powitalno-urodzinowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze, jak piaski mi się nie podobają to w tym kolorze wygląda naprawdę fajnie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Jest mi niezmiernie miło, że go zostawiasz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...