17 sierpnia 2013

Perłowa biel + Party Princess

Dziś coś nowego.
Ostatnio pod wpływem chwili kupiłam Essence Colour & Go Party Princess 105 Po powrocie do domu nie wiedziałam co z nim zrobić. Posłuchałam rad i połączyłam go z bielą. W domu miałam tylko perłową biel Butterfly Single nr 2. Biel dość problematyczna. Smuży, ciężko nałożyć cienką warstwę, no i dla idealnego krycia przydałyby się aż 3 warstwy, ale w tym przypadku użyłam tylko dwóch warstw. A no i zapomniałabym. Pod kolorem jest 1 warstwa odżywki Lovely Nail growth wspomagającej wzrost paznokci. Na wierzch nie nakładałam już żadnego topa, bo stwierdziłam, że i tak jest tego na paznokciu dużo. Essence dał całkiem gładkie wykończenie, które mnie zadowala. Biel schła dość długo, bo ciężko mi nałożyć cienkie warstwy. Essence schnął krócej, ale nie tak szybko jak to opisuje producent na buteleczce. Chociaż to pewnie jest uzależnione od tego, że jednak jest trochę tych warstw.








1 komentarz:

  1. Bardzo fajne polaczenie kolorow ;) podoba mi sie ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Jest mi niezmiernie miło, że go zostawiasz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...