30 sierpnia 2013

Moja pierwsza Nominacja do Liebster Blog Award

Witam.

Dostałam nominację do Liebster Blog Award. Jest to moja pierwsza nominacja do tego typu zabaw, więc bardzo dziękuję dla Kasi za nią.
“Nominacja do ‘Liebstera’ jest otrzymywana, za dobrą pracę. 
Przyznaje się ją blogom o niższej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość rozpowszechnienia bloga.  
Po odebraniu owej nominacji, należy odpowiedzieć na 11 pytań od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informując je o tym), oraz zadaje im 11 pytań. 
Nie można nominować osoby, która Cię wybrała!”



1. Czym się aktualnie zajmujesz [Studia/praca] ?
Studiuję zaocznie i w między czasie dorabiam. Aktualnie w serwisie sprzątającym budowę.
2. Gdzie spędziłabyś wymarzone wakacje?
W Jeziorkach. Byłam tam już kilka razy i nie zamienię tego miejsca na żadne inne.
3. Na co wydałabyś wygrane 1000 zł?
Czesne, kosmetyki, ciuchy. Mało trochę tego 1000 ;)
4. Ulubiony film?
Tato z Lindą
5. Twój ideał faceta?
Nie istnieje. Nigdy się nad tym nie zastanawiałam. Mam swojego A. i on mi wystarcza.
6. Najgłupsza rzecz jaką zrobiłaś w życiu?
Jako dziecko powiedziałam babci, żeby szybciej umierała, bo ja dostanę jej pokój.
7. Jak lubisz spędzać wolne dni?
Leniwie. Z dobrą książką i smacznym drinkiem.
8. Co chciałabyś robić w przyszłości?
Pomagać ludziom. Cały czas staram się brać udział w różnych akcjach jako wolontariusz i chciałabym, żeby w przyszłości nie zabrakło mi na to czasu.
9. Co w życiu dla Ciebie jest najważniejsze?
Rodzina, przyjaciele i zdrowie. Wszystko inne można kupić.
10. Napisz kilka faktów o sobie (minimum 5).
  • Ukończyłam tech. ekonomiczne.
  • Od prawie 3 lat jestem z tym samym facetem.
  • Tworzę własną biżuterię.
  • Boję się małych owadów.
  • Potrafię upiec sernik bez sera ;)
11. Ile masz lat?
22

A nominuję następujące osoby:
  1. Skąd pomysł na prowadzenie bloga?
  2. Czy prowadzisz pamiętnik?
  3. Przy jakich dźwiękach się odprężasz?
  4. Z czego jesteś najbardziej dumna?
  5. Co chciałabyś w sobie zmienić?
  6. Co sądzisz o zabawach typu Liebster Blog Award?
  7. Czego Ci w życiu brakuje?
  8. Co chciałabyś w życiu osiągnąć?
  9. Gdy byłam dzieckiem chciałam zostać...?
  10. Jakbyś mogła wybierać to gdzie byś chciała mieszkać?
  11. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Pozdrawiam i zapraszam do zabawy ;)

5 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację ;p niedługo zrobię znów osobny post z nominacjami, bo dopiero co taki pojawił się na moim blogu, a jednak chcę by był to blog kosmetyczny, więc teraz musi być chwilka przerwy od takich zabaw ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za nominację :) Jak tylko znajdę chwilke to odpowiem na pytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno odpowiem na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo za nominację :) aczkolwiek nie wiem czy odpowiem, jakoś nie przepada za tagami :( pomyślę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Jest mi niezmiernie miło, że go zostawiasz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...