1 września 2013

Moja mgiełka SB

Dobry wieczór. Rano pokazywałam wczoraj zmalowane saran wrap, a na jutro już mam kolejne mani ;)
W dzień ze względu na wszechogarniający brak zajęcia postanowiłam poeksperymentować. Nakleiłam kawałek taśmy przezroczystej na kartkę, pomalowałam kilkoma lakierami (oczywiście każdy w innym miejscu) i na te plamy koloru dawałam różne mgiełki i brokaty. Szczególnie spodobały mi się dwa połączenia. A mianowicie Vollare city nr 403 przydymiony niebieski oraz Golden Rose Paris (numerek się starł) ciemna zieleń wpadająca w neon, a na nich mgiełka Simple Beauty mini nr 232. Na paznokcie najpierw nałożyłam mus nawilżający z Wibo (wmasowałam odczekałam 20 min i umyłam ręce), dalej Wibo efekt sztucznych paznokci, potem po trzy warstwy wspomnianych wcześniej kolorów. Na dwóch paznokciach dałam zieleń, a na pozostałych trzech niebieski. Na to po jednej warstwie mgiełki SB i top coat z Lovely. Wszystko potraktowałam wysuszaczem z Essence i już po godzinie nie zostawały nawet odciśnięcia.
Na zdjęciach mam niepoczyszczone skórki, bo chciałam zdążyć przed mrokiem, bo w najbliższych dniach będę wychodzić z domu skoro świat, a wracać już po ciemku i nie miałabym możliwości cykania fotek w świetle dziennym.








4 komentarze:

  1. Połączenie bardzo mi się podoba :). Kiedyś miałam szał na takie małe lakiery Vollare, ale były strasznie nietrwałe. Jak ten się sprawuje? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. paznokcie wyglądają n mocne i zdrowe, a kolory fajne, połączenie do siebie pasuje;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten mam od dość dawna. Krycie jest ok po dwóch warstwach, ale ta 3 pogłębia kolor. Trwałość to nie bardzo mam jak sprawdzić, bo mani trzymam zazwyczaj 2 dni, no 3 to już maks. Jak nie pomiziam niczym z wierzchu to po tych 2-3 dniach widać delikatne przetarcia, ale już z topem ten problem znika. Z tej serii mam jeszcze jeden lakier. Zielony troszkę shrekowaty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejku ile tego ponakładałaś :D śliczny efekt, bardzo ładne kolory! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Jest mi niezmiernie miło, że go zostawiasz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...